úterý 1. března 2016

Mikina na zip - prototyp

Byla to dlouhá cesta se spoustou slepých odboček. Ušít mikinu samo o sobě není problém. Jenže se zipem je to už trochu vyšší dívčí. Tedy bylo, alespoň pro mě.

 

Několik let mi trvalo, než jsem to prostě vykoumala tak, abych s tím byla spokojená => tedy 1) aby se mi to dobře šilo 2) aby byl zip hezky začištěn i z vnitřní strany odshora dolu 3) aby tam byla i možnost vnitřní začištění kreativně ladit (barevně, vzorově) s celým konceptem mikiny.
Pořád jsem okukovala mikiny všude možně a snažila se přijít na ten fígl. Ale až teprve když jsem se od všeho oprostila, tzn. od "profi" postupů a toho, jak jsem zvyklá, že má začištění zipu v mikině vypadat, se vše propojilo. Poskládala jsem jednotlivé střípky a vymyslela si postup, který vyhovuje mě, mým dovednostem a splňuje kriteria zmíněná výše.

Takže i takhle nějak může vypadat originální kousek pro tebe.:-)



Prototyp má pár much - mezi ty hlavní patří příliš krátké rukávy a nevhodně zvolený koncept kapes. Ale to už mám v hlavě vyladěno a příští kousek bude 100%.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.