úterý 20. prosince 2011

Vánoce 2011: ženu kabelkou neurazíš

Když pominu svou kabelkovou výbavu čítající 1 ks (který mi již asi rok leze pěkně na nervy), pravdou zůstává, že kabelek ženská nemá nikdy dost a chce stále další a další. Tím jsem se také řídila při volbě dárků pro maminu, skorotchýňku a skorošvagrovou. Vždy jsem volila jejich oblíbené barvy tak, aby se s kabelkou cítily dobře a rády ji nosily.

Vnější strany jsou zhotoveny z rifloviny a zahraničních bavlněných látek. Vnitřní pak převážně s českých bavlněných látek.

Tamy - řasená červeno-tyrkysová kabelka (mamina)




Vera - řasená hnědo-hnědá kabelka (skorotchýňka)




Jane - ooobrovská šedo-riflová kabelka (skorošvagrová)




Zbývá jen zabalit.:)

Handmade by ZICHR in Czech republic.
Dle původního střihu kabelky Bellet a kabelky Cestující cestující by Bellet.

4 komentáře:

  1. Moc se ti povedly, udělají obrovskou radost:)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, Klárko.
    Ještě ti chci popřát krásné vánoce, spoustu zrealizovaných nápadů s vtipem i hodně důvodů k úsměvům celý další rok ☼

    OdpovědětVymazat
  3. Cettia: nooo, jsem na to zvědavá, snad udělají... děkuji za povzbuzení :)

    Amelie: moc děkuji :)

    Jana Cingr: jéjej, Jani, tebe tu ráda vidím, mám radost, že jsi ke mně nakoukla a děkuji za přání... i tobě klidné Vánoce a prima vstup do nového roku a ať jehla i mašinka šijou jedna radost i nadále :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.