pondělí 28. března 2016

Velikonoce 2016: moje vejce mají boa

No, protože neumím zrovna pěkně kreslit, přesto jsem však letos chtěla originální kraslice, nezbylo než vymyslet, jak na to.

Peří! To je ono. Kdyby však nebylo tak obtížné ho na poslední chvíli sehnat. Z původního plánu na puntíkatá pírka z perličky sešlo (kde je totiž na poslední chvíli sehnat?), a tak jsem byla ráda alespň za černá peříčka nevím-z-čeho, tavnou pistoli a pár drobností z mých šicích zásob.



Černopírek bylo naštěstí dost, abych jimi doladila i oseníčko, které jsem dostala od skoroségry a které zavčasu pěkně vyrašilo.


Celé dohlížel zajíček z Butlers.

Každopádně, já tedy letos neuschnu, protože jsem byla vymrskána, a to prosím čerstvě upletenou pomlázkou - wow, tradice stále žijí, a to mě ba.:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.