sobota 13. ledna 2018

2018 - jeví se to slibně

Opakovaně se již několik let snažím opět nastartovat ZICHR na Fleru. Opakovaně jsem se přes veškerou snahu musela smířit s tím, že se to prostě nedaří. S nástupem do zaměstnání se mé krásné 3 dny (dohromady takových 35 h) v týdnu, které jsem věnovala plně jen šití smrsklo prakticky na nulu. Tenkrát jsem se leckdy za celý den ani nenajedla a teprve po půl dni zjistila, že ten čaj, co jsem si vařila ráno, už je nějak studený. Kolem mě byly kupičky odstřižků, roztahané látky. Žehlička, co občas zasoptěla párou a žárovka šicího stroje svítila prakticky v kuse. A to bylo moje FLOW.

Jenže být FLOW a mít na to dohromady minimum času, tak to zrovna moc nefunguje. A tvořit v nouzovém režimu, to mě prostě neba.

A tak jsem se chvíli času musela věnovat stabilizování sebe, potkání muže, se kterým jsme v souladu, rekonstrukcí domu, jehož součástí je i šírna, a vymyšlení ZICHR konceptu, který bude zapadat do mého současného života (o konceptu detailně v samostatném příspěvku).

2018 začínám cestovními taškami podle osvědčeného vzoru. Každá v jednom kuse. Každá originál.

Zase těm siluetám nešlo odolat.:-) 

Tenhle potisk vzbudil v mém fler-shopu vždycky "bitku". Takže když jsem ho našla dostatečné množství ve své zásobárně, nebylo o čem.

Svojí zálibu v kombinaci černé - červené - bílé jsem si vyřádila na tomto skoro budoirovém kousku.


Na rozjezd prostě dobrý!:-) 

Na jehle mám teď mikiny, kterých není nikdy dost. A jakmile dodělám testovací kousek, který nechám podrobit externí kritice, valím to do vás.:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.