neděle 7. června 2015

Andělská kabelka

Po několika letech marného pátrání po černé kabelce, která by splňovala moje požadavky, jsem se do tohoto nelehkého úkolu vrhla sama dle hesla: sám sobě si nejlíp já.:)


Najdi kabelku

Koncept byl jednoduchý - černá, univerzální, ale přece ne zas tak nudná.

Ucha na nošení v ruce, ale i odepínací popruh pro nošení přes tělo.

Karabina na klíče: nutnost a v kabelce bezvadná vychytávka.

Pak jsem přemýšlela nad hlavním motivem přední strany kabelky. No jasně, andělský křídla! A tak už byl jen krůček k celkové představě, která skvěle zapadá do ZICHR motta: "for all rebel angels".


Začínáme
U složitějších kabelek je podle mě zásadní si vše promyslet dopředu. Veškeré uchycení popruhů, poutek, ozdoby, kombinace látek, uchycení zipu, atd. Po sešití už 95 % věcí totiž nelze jen tak snadno předělat.


Křidélka
Nechtěla jsem jen siluetu. To by bylo dost uhlazený. Křídla musela mít šťávu, "pohyb", prostě život. A tak jsem na "pírka" prostě použila páráček a sem tam do křídla řízla. Díky vytřepení okrajů vzniklých otvorů tak aplikace nebude vypadat tak stroze.


Přední strana
Popruh je odnímatelný a přichycuje se karabinami za kovové průchodky. Průchodky jsou také hlavním motivem středového pásu mezi křídly.


Zadní strana
Vzadu jen štítek se značkou a zebří stuha pro oživení.


Vnitřek
Zapínání na kovový zip. Dvojkapsa. A karabina na klíče s mašličkou. Dno je tvrdé, použila jsem silnější plastovou výztuhu - díky tomu se spodek kabelky nebude vizuálně propadat.

Použitý materiál:
- bavlněný kepr s elastanem černý (bohatě by ale stačil bezelastanový),
- bavlněný kepr pruhovaný,
- designová bavlněná látka s lebkami - Michael Miller,
- pruhovaná dekoračka černobílá - Ikea,
- kovové  komponenty,
- vysokogramážní výztuha ronopast (použila jsem pod nízkogramážní části),
- silnější plastová výztuha (na dno)
- kovový zip.

Doba vyhotovení: cca 11 h.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.